středa 18. července 2012

Návrat do "normálu"

Od pondělí už zase navštěvuji v pravidelných pracovních cyklech ústav a snažím se tvořit hodnoty. Ovšem návrat po 14 dnech není nikterak jednoduchý, obzvlášť když jsem žřejmě stíhán nemocemi. Během dovolené jsem si uhnal vyrážku přes půl břicha (a že nějaké mám) po střetu s bolševníkem. Všechno co přijde z Ruska je prostě sajrajt. K tomu jsem kolem jedenácté dopolední v práci usnul. A i když se mi zdálo o oblíbeném rumu, vzbudil jsem se celý zpocený. Regenerace jater zřejmě probíhá pomaleji než jsem čekal a tělo to ví...  K tomu jsem se doslechl o jednom vydařeném ústavním večírku, kde jeden z nejslušnějších vědátorů ztratil po požití většího množství chlastu zábrany a rozhodl se zakousnout zástupce ředitele. Pronásledoval ho po chodbách a nakonec se mu podařilo pokousat ho alespoň na ruce, než se před ním zástupce stačil ukrýt a zamknout v jedné z laboratoří. Trochu mi to připomíná děj Resident Evil, ale budu věřit, že se u nás nezačalo s nějakým novým experimentem. Nápisu Umbrella jsem si nevšiml... Jenže ve výsledku shrnuto, podtrženo - po tom všem co už jsem tady za ta léta zažil, se dá říct, že jsem se vlastně vrátil do úplného normálu !

4 komentáře:

  1. sen o oblíbeném rumu? tady už jde do tuhého:-)

    OdpovědětVymazat
  2. nejen po této historce nabývám podezření, že ústav je nějaká ilegální palírna plná testovacích imigrantů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravda, některé věci se zdají být zvláštní, ale vyjímeční lidé mají nárok na vyjímečné chování :-)

      Vymazat